måndag, september 03, 2007

Caligula

Äntligen måndag och dags för politik igen. Det har ju som bekant varit lite semester för oss fritidspolitiker. Det ska bli skönt att få köra igång igen. Ks kl.14.00.

Helgen har varit mer än ok. Igår var det Mcd i Borås, var tvungen att testa den nya burgaren. Blev dock lite besviken... Den var ganska smaklös.

I lördags var jag på bröllop utan för Skara, hade väldigt kul måste jag säga. Träffade en hel del nya människor som jag aldrig hade kommit i kontakt med om jag inte hade följt med. God mat, vacken brud och trevliga människor, kul. Var dock lite väl sliten igår. Men kalas är kul.

Har funderat en del kring VM. Envisa rykten säger att Benny ligger i hårdträning med sin callawayhybrid i högsta hugg. Han kan helt klart bli farlig, frågan är om han inte är en klar favorit...

Dagens låt " Michael Jacksson - Thriller"

1 kommentar:

Anonym sa...

trevligt att höra, jag håller fullständigt med, hahahaha...