söndag, juni 14, 2009

Det svarta guldet

Har så smått börjat komma in i min sommarkoma. Jobba, vila i soffan och sedan åka tillbaka till jobbet igen. Minns en dag för många år sedan på Liseberg då min mamma stod fram för mig i nästan en halvtimme innan jag kände igen henne, jag var nog lite väl sliten då egentligen. Tur att det inte hände någon olycka med Rainbow då...

Har kommit igång på allvar med spotify nu. Känner dock fortfarande att jag saknar en hel del artister, speciellt lite äldre som exempelvis Scotch och andra 80´tals grupper. De kanske dyker upp med tiden?
Bifogar en bild från ett dimmigt Limmared, dagen efter årets händelse. Glasets dag. Tyvärr fick det lokala fotbollslaget stryk av Gällstad, synd och skam.

Dagens låt " Sandra - Everlasting Love" Minns ett av hennes uppträdanden på Peters Pop Show. Varför kan inte Svt sända det i repris istället för all annan smörja...

Inga kommentarer: