söndag, april 08, 2007

Dreamscapes

Mitt uppe i påskfirandet är det väl dags att sätta sig ner och summera veckan som har gått. Det jag kan konstatera är att tiden går alldeles för fort. Det känns som att jag inte ens hinner med hälften av det som jag egentligen vill. Ska försöka dra lärdom av mitt första år som fritidspolitiker och intendent och förhoppningsvis kunna vara aningen mer effektiv kommande år, om jag nu förstsätter dvs.

Måndagens kommunstyrelse var trevlig, nästan för trevlig. Man kan nästan tro att sossarna har ngt i bakfickan. Tur att man inte är konspiratoriskt lagd ;-)

Börjar så smått fundera på att ta tag i min lägenhet igen. Har fortfarande inte hört ngt från målarna som skulle komma innan jul och göra om mitt badrum. Kan de måhända ha fastnat ngnstans på vägen? Helt djävla otroligt. Får nog ta o ringa till majblomman på tisdag och fråga igen.

Om två veckor är vi i Riga, börjar bli riktigt sugen på att splela lite golf med UPGA. Tror att jag, Hampus eller möjligtvis Bygård kan ta hem det. Den sistnämda såg bra ut när vi spelade på Royal Kind förra veckan. Biter han ihop och tar det lugnt på nätterna blir han mkt farlig. Att jag gjorde 37 poäng kan vara en tillfällighet...

För alla er som inte lyssnar på Alphaville, börja med det, genast!
Dagens låt " Alphaville - Leben Ohne Ende"

Fick förresten ett lite märkligt mejl innan. Från www.ulricehamn.com undertecknat Boel och Ove. Ngn som vet mer om detta? Det ser aningen skumt ut.

Inga kommentarer: