lördag, mars 31, 2007

Verona

Av någon konstig anledning bara flyger veckorna iväg. Jag har arbetat en hel del den här veckan plus det att jag har plockat fram mina golfklubbor. Det har blivit golf tre dagar i rad så nu får det vara bra ett tag framöver. Gårdagens runda kändes helt ok. Gick ett över första nio och två över sista( om man glömmer sista hålet dvs). Fick lite lätt psykbryt efter det att Herr Nielsen hade ballat ur på 17:e, hans uppsyn lyfte inte direkt mitt spel. Måste lära mig att bara bry mig om mitt eget...

Var på fullmäktige i måndags, fotade lite när några var uppe i talarstolen. Ngn som vill se hur vår sverigedemokrat ser ut i Ulricehamn? Han rider på populismens vågor, jag hade gjort samma sak. Klassmorfar & klassmormor. Billiga poäng...

Idag är det guidad tur av staden tillsammans med centern och de andra partierna i alliansen. Ska bli lite kul att se vad som sägs. Vad har hänt annars? Cj m.fl. har äntigligen avslutar Resdax, nu får vi väl hoppas att det är lugnt där ett tag framöver. Det är då f-n att allt ska ta så lång tid i den här staden. Weland har förresten blandat sig i Åsunda sjöstads framtida etapper, vad i helvete håller de p åmed nu? Är de måntro avundsjuka att de inte får vara med o bugga eller var klämmer skon, måste göra mkt ont i lilltån.

Ska snart ut till jobbet och gratulera vår Pro som öppnar idag. Ska man köpa en blomma eller en flaska sprit? Satsar nog på en blomma. Ska ta med kameran oxå och ta lite kort, förhoppningsvis är det fullt med glada golfare.

Dagens låt "Verona - La musica" den borde ha vunnit årets melodifestival...

Inga kommentarer: