torsdag, oktober 04, 2007

Cetu Javu

Una grande cerveza, por favor. Ungefär så långt sträcker sig mina kunskaper i spanska. Har trots det klarat mig ganska bra de gånger jag varit där. Funderar dock på att fixa en språkkurs på cd och lägga i bilen. Någon som har tips på en bra?

Ska på golfmässa i Jkpg idag. Klubben har beslutat sig för att köpa in nya hyrvagnar till nästa år. Ett mycket bra beslut om du frågar mig. Ska därför se om det finns några på marknaden...

Annars är det relativt lugnt. Var på KS i måndags och har lite kul åt att sossarna kände sig överkörde. I dagens UT stod det en notis om det hela. Jag personligen tycker det är skönt att vi sätter åt dem lite. Det är ju trots allt ändå så att vi sitter i majoritet. Det nya marknadsbolaget kan inte vänta längre utan de måste få gå vidare.

Fick en pikétröja på posten igår av Skydda för att jag stod flaggvakt på Skydda Open, en glad överraskning. Blir bara mer och mer possitivt inställd till det bolaget.

Dagens låt "Cetu Javu - Adonde"

Inga kommentarer: