fredag, oktober 19, 2007

Grovt bröd

Efter många års tv-tittande med diverse reklamfilmer har jag nog åkt dit. Jag har börjat köpa grovt bröd. Jag har ju alltid vägrat äta bark och skar tom bort ena kanten på limpan när jag var mindre. Men på senare tid har jag faktiskt börjat tycka att det smakar gott! Jag är helt enkelt en sucker för reklamen. Må bra, Sunt & Gott etc har fått mig att köpa skiten. Jag som egentligen gillar barkis, lantbröd och hönekaka. Det är något mycket skumt på gång...

Snart dags för en arbetshelg. Har två tävlingar kvar och det känns som att jag skall vara på plats. Har sparat lite arbete så att tiden ska gå lite fortare för det finns ju en risk att det är ganska folktomt på banan. Mina klubbor står i förrådet och där kommer de nog att stå i några månader.

Har varit mycket snack om R40 de sista dagarna. Tydligen ligger fortsättningen i malpåse! Nu gäller det att vi alla står på oss och gör vårt yttersta för att driva frågan framåt. Inte tusan kan motorvägen stanna i Nitta!

Dagens låt " Bad Cash Quartet - Twenty two"

1 kommentar:

Helge sa...

Vad har jag sagt om Bad Cash Quartet? It's a miidnaaajt prääjer får maj hart to kom!