torsdag, februari 03, 2011

Frihet i en liten ask

Hade besök i stadshuset av Västnytt i tisdags. De gjorde en intervju med mig om stolarna i Stadshuset, tydligen svarade jag fel på deras frågor för det blev aldrig något inslag...

Sitter och blickar ut över en fläckig Åsunden. Trots att jag vet att isen ligger tjock ser det på vissa ställen ut som att den snart ska spricka upp. Jag börjar helt ärligt bli lite trött på vintern nu, våren får gärna komma...

Lyssnar just nu på Julio Iglesias, trots han smöriga yttre har han gjort en hel del fantastiska låtar. Ge han en chans. Han är dock inte i närheten av att bli dagens låt idag...

1 kommentar:

Kerstin Falk sa...

Idag på Landet runt såg jag ett inslag om kommunhusets konsthantverksmässiga stolar från Ulricehamn. Det förvånar mig mycket att ni inte vill ta vara på dessa stolar, som kunde platsa t o m i FN-huset. Vad skulle det egentligen kosta att snickra lika fina stolar idag? Kerstin Falk