onsdag, november 14, 2007

Di sma under jordi

Var inne på ICA Kvantum i Tranemo igår en sväng efter jobbet. Var på ett strålande humör efter en lång dag på jobbet men blev om möjligt ännu gladare efter besöket på ICA. Det affärer och så finns det affärer. Om man dessutom anställer trevliga, söta och pratglada unga kvinnor då lyckas man. Hade ett mycket trevligt samtal med en av snabbköpets kassörskor. Vet numer att hon gillar Sara Lee´s pizza, att hon inte äger en kavel men att det går lika bra med ett glas... Kommer jag att handla där igen?

Hade förresten en lång mejlkonversation med min gruppledare igår angående husförsäljningen i Tvärred. Det ligger nog en fisk eller två begraven. Man kan undra vad Åsa-Nisse har hittat på nu. Det börjar poppa upp en del skumma saker i bygden. Jag har fortfarande inte fått riktig klarhet i vad som hände med upphandlingen gällande matutkörningen till skolorna. Vet inte om det är servicechefen eller om det är någon annan som begär misstagen men någon bör få bära hundhuvudet. Konstigt att inte "pressen" tar tag i det med...

Idag ska jag eventuellt till Borås, behöver ju en rock till morgondagens invigning. Kommer se rätt fånig ut med frack och vanlig jacka...

Dagens låt " Bob Hund - Papperstrumpeten"

2 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen har singel-lars börjat spana efter tjejer igen!

Anonym sa...

singel? har jag missat något? inte vad jag hört...