fredag, november 02, 2007

Kvarteret

Har haft en oerhört lugn och skön dag. Om det beror på min förkylning vill jag låta vara osagt. Tog en kort promenad på stan innan och inhandlade lite presenter till söndagens dop. Ska ta och träna lite på texten som jag skall läsa som fadder. Dags att vara lite kristen mao...

Som ni ser finns det tydligen bakgator även i lilla Ulricehamn. Har för mig att det låg en "svartklubb" här för några år sedan. Ngn som minns vad den hette?

Ska egentligen upp till jonas & katrin idag men jag tror inte att jag orkar, vill ju dessutom vara frisk på söndag... Det får nog bli soffa o tv istället. Såg en riktigt bra collagefilm innan, minns inte vad den hette men bra vad den. Namnet känns iofs oväsentligt, jag vilade ögonen i 82 minuter. Filmer som är över 1h 30 min är inte bra, så enkelt är det bara.

Om ngn mot förmodan inte har läst dagens UT så gör det. Finns ett mycket bra reportage om en avhoppad politiker. Tog han i för mycket måntro?

Dagens låt " Tough Alliance - Koka-Kola Veins"

Inga kommentarer: