onsdag, november 21, 2007

Folk & Fira

Har inte slutat lyssna på familjen än. För er som har missat gruppen, lyssna och njut! Det var flera år sedan jag hittade något som är lika bra eller bättre!

Satt i lugnan ro på ett möte igår när plötsligt telefonen ringde. Smög försiktigt iväg och svarade.
- Hej, det är ifrån radio sju, sa rösten.
Den första tanken jag fick var att det var Tina Gillberg som ringde och skulle fråga något. Som några av er förstår lyssnar jag inte på P4 i vanliga fall utan håller mig fortfarande till P3, trots min ålder. Nåväl i vilket fall som helst var det inte folk & fira utan en reporter som slängde ur sig frågor i ett rasande tempo. Resultatet.

Husaffären fortsätter alltså. Det verkar inte som att C och förvaltning förstår innebörden av sitt handlande. När man hade chansen att lägga korten på bordet i förra veckans presskonferens så skingrades inte dimman utan den blev tätare än innan. Nu blir det ett extramöte på fredag då vi förhoppningsvis får reda på vad som hänt.

Idag pizzadag!

Dagens låt är naturligtvis " Familjen - Kom säger dom"

Inga kommentarer: