måndag, februari 11, 2008

Ljud i bil

Idag bestämde jag mig för att pröva något nytt. Lånade för ett tag sedan "Män som hatar kvinnor" på cd och imorse började jag. Lyssnade fram och tillbaka till jobbet och om jag ska vara helt ärlig så ska det bli kul att köra till jobbet imorgon. Det finns dock en liten nackdel och det är att jag inte kommer att kunna planera dagen på vägen till jobbet. För försöka hitta en annan lösning...

Helgen spenderades i Sthlm. Såg på Singin in the Rain och den var över förväntan. Det bor nog en lite musikalkille i mig trots allt. Jag som alltid har sett mig själv som synthare, haha.

Har demokratiberedning på onsdag och hockeymatch på lördag. Ska se Hv mot Timrå. Säger iofs inte mig så mycket men alltid trevligt med lite sport, i lagom dos dvs. Funderar dessutom på att försöka se en basketmatch eller två till i år.

Skönt att regeringen drog tillbaka förslaget om sjukersättingsnivåerna! Det krävs mycket mod att våga backa. Men det kan omöjligt vara ett moderat förslag. Undra vem som kläckte den?

Dagens låt " Dublin Fair - Jamboree"

Inga kommentarer: