måndag, februari 18, 2008

Länghem

Det är inte utan att man håller med Bror. Jag personligen har varit tveksam till det här med kyld mat länge. Bror säger precis de orden jag tänker.

Annars har helgen varit upp och ner. Livet blir ju inte alltid så som man har tänkt sig. Det enda som är säkert är att HV förlorade stort mot Timrå. Jag har varit i Kinnarps Arena ett antal gånger, men jag tror aldrig att HV har vunnit någon gång. Kan det vara så att de känner på sig att jag håller på Frölunda?

Inom politiken är det ganska lugnt. Tyvärr missar jag ett möte på onsdag då jag är dubbelbokad men det är inget att göra åt. Arbetet går ju först. Just nu känns det dessutom som att våren är på gång. Fortsätter det så här kommer vi få en rekordtidig säsong, sååå skönt. Det är precis vad vi behöver.

Köpte förresten en ny tv igår. Ni som känner mig vet ju att jag har haft herr Isakssons gamla 25" Sony från 1994. Det blev en LG 37", tror att det blir bra. Rummet känns genast lite större trots att tv´n är större. Skumt det där. Fast jag får nog fixa en bättre antenn så jag kan se på digitaltv, mina analoga sändningar blir inget vidare...

Dagens låt " Hercules & Love Affair - Blind"

Inga kommentarer: