fredag, februari 29, 2008

Fredag i Lilla Skottek

Sitter och lyssnar på From Autumn to ashes. Skönt med lite hårdare musik ibland. Just idag känner jag att jag behöver lite energi. Konstigt det där att man kan bli pigg och upprymd av att höra andra män skrika. Nåväl, bra är det iaf.

Vad händer i Ulricehamn då? Idag smygöppnar kallbadhuset och imorgon är det invigning för allmänheten. Eftersom jag tillhör den sistnämnda skaran så blir det inget för mig idag mao, haha. Undrar om de har fått upp alla namnen på plankorna?

Ni som känner mig vet ju att jag i flera år har pratat om att bygga ett nytt kurhotell. Känner att det börjar bli dags att driva frågan lite mer aktivt. Jag tror att det är många fler än jag som vill ha ett igen. Tips på bra tillvägagångssätt?

Dagens låt

Inga kommentarer: