tisdag, maj 27, 2008

Nervös, jag?

Har precis kommit hem från en promenad nere vid sjön. Det har blivit väldigt fint med bryggan, kallbadhus och grönområdet. Personligen tycker jag att det räcker med byggnader, tyvärr finns det ju andra som tycker tvärtom...

Igår var jag nervös för första gången på riktigt länge, i alla fall när det gäller politiska möten. Trots ett ganska lugnt yttre bubblande det inombords när det var dags för mig att gå upp i talarstolen för första gången under ett fullmäktigemöte. Lite konstigt det där att man blir nervös, fast det är väl i och för sig ett friskhetstecken. Fick några skratt med mig och jag hoppas att jag inte gjorde bort mig för mycket... Kunde lätt ha blivit misär, haha.

På jobbet börjar det hända saker. Övningsområdet ska snart sås, regnskyddet och marken vid entrén är färdigt och det blev riktigt snyggt! Känns oerhört bra just för tillfället. Nu är det bara lite regn som saknas...

Dagens låt " Trentemöller - Moan"

Inga kommentarer: