torsdag, oktober 09, 2008

Nitzer Ebb

Idag ska jag iväg på ett grannklubbsmöte i Borås. Ska bli lite intressant att höra hur det har gått för de andra klubbarna i år. Vi går ju emot den negativa trend som finns ute i landet, jag hoppas att fler klubbar i närområdet gör likadant. Funderar en hel del på vad vi kan hitta på nästa år för att locka fler mnya medlemmar, kanske riktade utbildningar?

Var på demokratiberedningens möte igår, det känns som att vi fortfarande famlar lite i blindo. Nägra av ledamöterna verkar helt övertygande om vad som behövs göras medans några andra är mer tveksamma över förändringens vindar. Jag tror att vi behöver belysa de olika alternativ som finns och se vad som kan vara bra för vår lilla kommun.

Fick ett intressant inlägg på mitt förra inlägg. Läs det och meddela mig om ni tror att jag klarar av det eller inte.

Dagens låt "Client feat. Douglas McCarthy - Suicide Sister (Samuel Onervas radio mix)"

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du kan klara av de där ;)
men dock så måste du lära dig att säga nej..för ta in på dig de där om du inte har tid :)