måndag, december 08, 2008

33 någonting...

Det är inte klokt vad vissa veckor går fort. Det känns lite som att förra var en sådan, jag har väldigt dunkla minnen av vad jag gjorde. Det känns lite som att jag stressade fram och tillbaka mellan arbete, politik och fritid. Vet dock att den här veckan är om möjligt ännu värre. Ska bli skönt med jul...

Lyssnade på Petter innan:
Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in,
jag fattar ingentingjag e fylld av begär,
varje dag det tärhelt förblindad av mig själv och min egen karriär
jag dricker för mycket, men det förnekar jag
om du frågar mig om sanningen så tvekar jag

Vad har då hänt sedan sist. Oppositionsrådet har lämnat in, jag har haft en insändare i UT, ytterligare en golfbana har blivit lågprisklubb, nu första gången under 300:- Det är ite utan att jag undrar vart detta ska sluta... Tydligen har Göteborgs distrikt enats om en straffavgift på 200:- för de som är medlemmar i den typen av klubb. Ska bli väldigt intressant att se vad som sker på VGF´s möte imorgon.

Idag ska jag försöka ta itu med julklappar och lite annat smått och gott. Behöver dessutom göra en egen lista...

Dagens låt "Howard Jones - New Song"

Inga kommentarer: