onsdag, december 17, 2008

Politik

Efter måndagens möte i fullmäktige har jag bestämt mig för att aldrig rösta för ett förslag som jag egentligen inte alls tror på. Frågan gällde tjänstegarantier som jag inte är helt säker på är ett jättebra förslag. Men politik handlar ju om att ge och ta och här gav jag...

Annars verkar det rätt lugnt i den lilla staden, men envisa rykten säger annat. Jag tror att det kommer att dyka upp ett och annat i UT inom några veckor...

Av någon anledning har jag lyssnat mycket på dansmusik de sista veckorna. Och då menar jag inte av den typen som visas på svt i form av en tävling. Utan den lite mer moderna varianten. Här är ytterligare ett exempel på en väldigt skön låt.



Mindre än en vecka kvar till jul nu. Är nästan klar med mina klappar men har fortfarande min far kvar. Hade bestämt mig för att köpa en gps men eftersom han är som han är så köpte han en förra fredagen...

Dagens låt " David Tavares - Hot summer night"

Inga kommentarer: