onsdag, april 20, 2011

Molanders

Passade på att ta lite sovmorgon idag och ge mig ner till stan för att kika på Team Sportias nya lokaler. Kom därifrån med ett par byxor, två tshirts och en cykel. Observera att cykeln har korg. Måste säga att detta blir ett lyft för butiken, kul med framtidssatsningar.

När vi ändå är inne på framtiden. Det verkar som att det finns en hel del olika åsikter om Lassalyckan. En del verkar inte vilja lägga gräs på gruset, vissa undrar hur besluten har kommit till och en del vill utveckla området ytterligare. Själv väntar jag med spänning på det färdiga resultatet. Ska nog ge mig ut på min nya cykel och kika lite på vad som hänt sedan sist. Får en skön nerförsbacke hem...

Dagens låt "Hellsongs - Skeletons Of Society"

1 kommentar:

Anna sa...

Fattade inget alls av rubriken tills jag kom på att, just det, jag är ingen inföding =) Håller med, ett jättelyft för butiken!