tisdag, mars 20, 2007

Shoplifters of the world

Det har gått ett antal dagar sedan sist nu. Trots min ngt begränsade läsarskara har jag fått påtryckningar att skriva. Det händer inte speciellt mycket i mitt liv, jag bara arbetar, arbetar och så sysslar jag med lite politik mellan varven oxå. Idag vill jag mer än gärna gå på barn och utbildningsmöte i Ulricehamn men jag vet inte om jag hinner. Har börjat drömma om semester då jag knappt kommer ihåg vad det är för något. En vecka i en solstol på kanarieörna med några bra böcker och en låda beck´s känns väldigt lockande.

Fick upp klubbens nya hemsida igår. Lite skönt med tanke på att vi hade vårmöte och jag mer eller mindre hade sagt att den skulle lanseras då. Hade inte klarat det utan Henrics hjälp, skönt att den är uppe i alla fall.

Pratade med en av mina bästa kompisar igår. Han hade tydligen fått en flaska i skallen på PLUTO i lördags. Det där stället börjar bli lite för farligt för oss i ngre medelåldern och för andra också för den delen. Vad f-n är det som håller på att ske med vår kära stad? Säger som Bob Hund, någonting måste göras.

Dagens låt " System F - Out of the blue" . Har löyssnat en hel del på gammal trance de sista dagarna. Rätt skönt faktiskt.

Inga kommentarer: