söndag, januari 27, 2008

Extra allt!

Det händer ibland att även jag ser på reklamfinansierad tv. För en tid sedan såg jag reklam för en ny fryst pizza "X-tra allt". I onsdags kunde jag tyvärr inte äta min onsdagspizza utan stressade ner till Ica för att handla. Hungrig efter ett långt möte bestämde jag mig för en pizza med X-tra allt. Ner med den i kundkorgen tillsammans med resten av varorna och sedan snabbt hem. Satte på ugnen och öppnade förpackningen. Total besvikelse... X-tra allt betyder nämligen, några små kebabbitar, lite rödlök och fem små såsklickar. Tyvärr lyckades jag dessutom ha inne den lite för länge i ugnen med följd att kanterna blev brända... Pizza skall mao inhandlas av Ahmed, Abdullah eller Achmed. Eller varför inte av några italienare eller libanerser. Inte av Ica-Stig.

Dagens låt " DM - Little 15"

Inga kommentarer: