onsdag, januari 02, 2008

Döva leoparder

Ett nytt år betyder olika saker för olika människor. För egen del betyder det att jag blir 33 år och att vikarna troligtvis kommer att vandra uppåt. Som tur är börjar det ju växa mer hår på andra ställen. Lite konstigt det där att hår väljer att byta ställe. Är det hårsäckar som flyttar på sig och gror eller vad beror det på;-)

Jag tror och hoppas att 2008 kommer att bli ett bra år vad det gäller mina tre bitar i livet. Arbete, politik och fritid. Förhoppningsvis blir det mer tid till den sista delen i år. Ska även försöka spela lite mer golf och förhoppningsvis hitta ett rättvist hcp utifrån den mängd golf jag kommer att spela. Det ser ut som att jag blir kvar på Kind ett tag framöver. Vi har en hel del saker på gång och jag tror att det finns mer att göra. Trivs fortfarande oerhört bra och ser ingen direkt anledning att börja söka något annat, om nu inte någon kommer med ett bra förslag dvs.

Har sett en del på tv under julen men har inte orkat bry mig och störa mig på så mycket. Försökte se på Ivanhoe igår men somnade, känns som att det har hänt förr. Bäst i år var för övrigt Karl-Bertil, precis som vanligt.

Eftersom december avslutades i synthens tecken kommer januari att bli betydligt rockigare.

Dagens låt "Def Leppard - Pour some suger on me"

Hade tänkt avge ett nyårlöfte men jag glömde av det. Uppenbarligen var det inte så viktigt...

Inga kommentarer: