torsdag, mars 06, 2008

Gekås & golf

Har gjort något väldigt eller väldigt dumt. Från och med i tisdags kan jag komma åt min arbetsdator hemifrån. Detta innebär att jag kan arbeta mer hemifrån, bra eller dåligt? Med tanke på mitt sätt att vara finns det risk att jag kommer att arbeta ännu mer. Fast det klart på vintern kan jag ju stanna hemma och inte behöva åka till Svenljunga jämnt. Vi får hoppas att det jämnar ut sig mao....

Igår hade vi Gekås VD på besök på jobbet. Han var en mycket god talare, är nog mest imponerad av hans sätt att vara. Avslappnad och jordnära med glimten i ögat. Förstår varför han har jobbet. Är också impad av deras personalomsättning och personalvård.

I Ulricehamn är det annars ganska lugnt. Skolor hotas lägga ner, rektorer slutar, hus skall byggas och DO-anmälningar besvaras. Annars intet nytt...

Själv har jag mer och mer börjat fundera på golf. Jag är lite sugen på att åka bort och spela i något varmt land. Är trött på dimma, regn och slask.

Dagens låt " Howard Jones - What Is Love"

1 kommentar:

Anonym sa...

Åk! Det tycker jag verkligen att du ska göra. Grådaskigt väder kommer du hinna få nog av här hemma i sommar när du ska jobba mest hela tiden. Kram Lena