måndag, mars 24, 2008

We Are Pilots

Då var snart den här påsken över. Jag har ätit godis, druckit must, läst böcker och bara tagit vara på livet. Om jag ska vara helt ärlig så börjar jag bli lite smått rastlös. Men det försvinner nog snart... Snön har kommit tillbaka och det gör ju att jag får någon vecka på mig att göra klart på jobbet. Om mitt tidsschema ska hålla så får det inte bli sommar förrän i mitten av april.

Börjar mer och mer tro att växthuseffekten är en naturlig del av världens gång. Temperaturer går ju upp och ner. Hur kan vi annars ha kunnat ha istid här? Det man kan vara rädd för är att det går fortare idag än vad det har gjort innan, om man nu ska tro på forskarna. Och det måste man väl?

Om två minuter börjar Lawrence av Arabien. Kan man fira påsk på ett bättre sätt?

Dagens låt " Mando Diao - Train on Fire"

Inga kommentarer: