fredag, november 20, 2009

Årets butik

Vad gör en fritidspolitiker på sin fritid? Jag vet i alla fall vad jag gör. Jag ser på politik på tv, har precis sett Jan Björklund hålla sitt tal på Folkpartiets Landsmöte i Växjö. Han driver frågor som jag anser vara mina frågor, är det så att Folkpartiet är de nya moderaterna? När man hör kommentatorerna efter talet så verkar det inte bättre. De är övertygade om att både Fp och C kommer att stå mer till höger än M i nästa val. Vad är det som händer i politiken?

Läste på BT.se att årets systembolagsbutik kan ligga i Svenljunga. Inget ont om den butiken men den är verkligen inte specielt rolig att handla i. Jag var där för ett tag sedan och man kan lätt säga att utbudet är något begränsat. Det skönaste är nog ändå att en av de anställda tycker att inredningen från -89 håller måttet. Kan inte vara lätt att driva en inredningsbutik i Svenljunga...

Dagens låt "Front 242 - Never Stop"

Inga kommentarer: