tisdag, november 17, 2009

Väntan, nål, plåster

Igår passade jag på att vaccinera mig, åkte direkt efter jobbet till vårdcentralen. Tog en kölapp och ca 25 minuter senare var allt klart. Jag tycker om vår vårdcentral.

Slösurfade på tradera igår och det slutade med att jag köpte två gamla skivor. DM - songs of faith and devotion live samt Metallica - S&M. Nu är allt betalt och förhoppningsvis kommer de på posten inom kort. Jag hade nästan glömt bort tradera...

Läser i dagens UT att det var riktigt dålig uppslutning i lördags i Sim och Sporthallen när det var elitserie i Pingis. Kan det bero på att det saknas lokal förankring? Pingis är i vilket fall som helst precis hur kul som helst, iaf att spela. Att se på det live är ungefär lika kul som att se på Bandy. har man tur hinner man se bollen, fördelen med bandy är ju att man kan ha med sig en attacheväska. Visserligen har väl Sandviken förbjudit fenomenet för att de själva vill få fart på sin försäljning men på de övriga arenorna är det fritt fram.

Var på nomineringsstämma i lördags för Moderaterna i södra älvsborg. Vi fastställde listorna för riksdag och region. Väldigt dåligt med lokala förmågor på de listorna. Men jag tror inte att det är någon som är förvånad, det är väl sällan som Boråsare släpper ifrån sig något, konstigt folk det där.

Dagens låt " Metallica - Fade to Black"

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket