fredag, november 26, 2010

Rättstavning

Tänk vad fel det kan bli av ett litet s för mycket. Magnus Carlson eller Magnus Carlsson. Två helt olika personer, olik musik och olik framtoning. I mitt fall ska Carlson stavas med ett s...

Har de senaste dagarna vaknat av traktorer som sysslat med snöskottning. Idag slapp jag det, vaknade istället av att någon vänlig själ har bestämt sig för att gräva upp trottoaren på andra sidan gatan. Sömn är tydligen överskattat...

I onsdags var jag med på mitt sista årsmöte i Kinds GK. Måste säga att det känns lite vemodigt att sluta, jag har ju haft över fyra väldigt trevliga, roliga och lärorika år men det känns ändå rätt att gå vidare i livet. Blev avtackad av styrelsen, damkommittén och vår Ordf. Tack för de här åren.

Dagens låt "Magnus Carlson - Vi Kommer Att Ses Igen"

Inga kommentarer: