torsdag, juni 08, 2006

Avtal...


Var på utflykt i måndags, utsikten iJjönköpings stadspark är rätt ok... Åt glass och snackade strunt med martin. Vi pratade lite om kommande intervjuer och bra saker att tänka på. Kan väl också meddela att det blev en del politik- och kärlekstugg också(måste bredda mitt ordförråd lite så att det låter mer storstad).

Vad kan man bli upprörd över idag? Läste i UT att Vd´n för det kommunala bostadsbolaget i Ulricehamn väljer att avgå. HAN VÄLJER ATT AVGÅ. För detta får han 80% av sin månadslön på 50 laaaxxxx. Det är väl helt normalt säger han. Ursäkta men vilken planet kommer han från? Om han hade fått kicken skulle jag inte säga ngt men när han väljer att avgå. Skäms!

Hörde förresten talas om ett par nya jeans häromdagen. Bra namn.

Läser en intressant artikel i Dn, är det någon som är förvånad? Detta har vi väl vetat om ett rätt bra tag nu. Att svenska män stannar hemma när det vankas fotboll på tv kan väl inte överraska någon. Själv så har jag sommarlov och behöver inte sjukskriva mig, ha ha. Hade nog inte gjort det heller iofs men en semesterdag eller två hade jag nog tagit ut.

Dagens låt " Jan Hammer - Crockett´s Theme from Miami Vice" panflöjssynth när den är som bäst.

Inga kommentarer: