söndag, juni 18, 2006

Fotbollsfeber

Det känns verkligen som att sommaren kom i rättan tid. Kul för alla elever att få en bra start på lovet. Själv så gjorde jag min sista dag som kommunalanställd i fredags, känns både kul och samtidigt lite vemodigt. Fast jag kanske inte alls passar på mitt nya jobb och kommer tillbaka fortare än man kan säga flaska...

Fotboll, fotboll och åter fotboll. Igår var det derby mellan Uifk och Grimsås. Känns riktigt kul att vi vann med 1-0. Fast om jag ska vara helt ärlig var nog 0-0 mer rättvist. Tv´n har också gått varm den sista veckan, att det kan vara så kul att se på fotboll. Nu laddar vi inför tisdagens match!

Ska nog åka till golfbanan och träna lite, finns en risk att det blir mindre av den varan ett tag framöver. Har förresten beställt en ny driver, om den är lika skön som när jag slog med den i Linköping kommer jag att bli giftig från tee.

Inom politiken är det ganska lugnt, har tappat suget lite. Får nog ta och läsa lite på min favvoblog så att man blir lite förbannad igen och får upp intresset.... Hoppas verkligen att vi gör ett bra val. Är såååå fantastiskt trött på sossar och deras maktmissbruk. Om de ska fortsätta finns det snart inga pengar kvar att driva landet framåt. Jag är övertygad om att politiker så blanda sig i så lite som möjligt, inte som sossarna i allt och inget.

Dagens låt "Ramones - Pet Sematary"

Inga kommentarer: