onsdag, maj 02, 2007

Dark Tranquility

Då har man varit hemma i några dagar och man har kommit in i sitt arbete igen. Är numer dessutom auktoriserad utbildare, har nämligen varit på utbildning i eftermiddag i Falköping. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men inte gav det speciellt mkt.

Börjar tröttna på pollen förresten. Mina ögon är fortfarande helt utvecklingstörda, röda små o trötta. Ska nog ta ett eller flera glas vin o sätta på mig glasögon. Ska de vara röda kan de ju lika väl vara det av rätt anledning.

Lite onödigt vetande. Funderar på att åka och köpa mig en ny tv i helgen. Har tröttnat på min gamla begagnade tv från Herr Isaksson. Alternativet är ju att lämna in min egna på lagning men det känns inte rätt. 37"?

På flickfronten är det annars lika lugnt som vanligt. Pratade med en gammal tjejkompis från gbg igårkväll. Vi pratade om hus på landet, med berså på framsidan och en stor uteplats på baksidan ner mot sjön. En väg fram till huset med en cirkel framför så man slipper backa och krångla med bilen. En groventré på ena sidan där man kan ställa av diverse saker. Bara att börja leta...

Dagens låt " Chris Cornell - Billie Jean" Hittade den på http://saintkildaroad.blogspot.com/ en helt ok blog. Om du inte läser den, börja med det. Han skriver en hel del sköna saker.

Inga kommentarer: