söndag, maj 06, 2007

Pollen

Ännu en vecka till ända. Håller på som bäst att ladda lite inför veckan som kommer. Har Ks imorgon och sedan är det "vanligt" jobba fram till söndag. Vi har Senior Touren damer på besök på jobbet. Hoppas att banan kan visa sig från sin bästa sida.

Har haft en bra helg, läst en del kommunala handlingar och funderat en del. Det har varit snack ett tag om en omorganisation gällande rektorsområdena i kommunen. Fick förslaget på papper i fredags och det är väl inget revolutionerade som föreslås. Skulle väl vara att slå ihop Ulrika med Stenbock, annars var det inga stora förändringar. Effektivisera, my ass....

Åsunda sjöstad, måste snart vara dags för inflyttning där va? Ngn som vet? Jag funderar ff på vart jag ska ta vägen om jag ska flytta på mig. Är lite småtrött på min lägenhet. Tror ni jag har fått ommålat än? Majblomman lovade att det skulle vara klart innan julen -06. Börjar bli rejält förbannad, men vad leder det till?

Dagens låt " Lasgo - Alone" Japp. I´m a sucker för eurodiscotechno....

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta var det bästa jag läst på länge. Varför har jag inte läst detta innan? Kan bero på att blogspot censureras här i Kina från och till. Nästan så att jag börjar längta lite efter dig. //Fröken =)