torsdag, maj 10, 2007

In the mix

Är inne i en något stressad period av mitt liv. Känner att det är dags att börja ta tag i saker och ting och inte skjuta allt till morgondagen. Fick lite lätt spatt igår och har således plockat hem två nya mattor samt ändrat om i vardagsrummet. Vet inte om det blev till det bättre men det hände i alla fall ngt. Lite illa att livet är så pass trist att man måste liva upp det med mattor...

Såg förresten att en kompis tydligen har tillgång till bloggen nu. Jag har nog trott att hon har läst den hela tiden. Kina är ett skumt land, censur av min blogg? Hmmm. Visst är jag blå men inte så blå.

Ytterligare bevis på att jag är inne i en period. Ska köpa en "ny" kaffebryggare av en kompis. Det händer mkt i det holminska hemmet. Har dessutom mer eller mindre beställt en tv. Vart kommer pengarna ifrån kan man fråga sig? Den frågan ställer jag mig själv oxå...

Har funderat en längre tid om det inte är dags att ta upp kampen i UT med miljöpartiet, vänstern och sossarna. Börjar bli aningen irriterad på deras tråkiga och trista tankar och sätt att sitta i opposition. Kan de inte ta lite så att vi har några att kämpa mot. Det verkar nästan som att de är nöjda med den politik som förs. Kan det vara så att de tycker att vi gör rätt saker eller varför är de så tysta? Den enda som hörs och märks är den gode HW, jag får nog en sisådär tre mejl om dagen med hans funderingar. En del är rätt bra medans andra är av skiftande kvalite.

Dagens låt "Håkan Hellström - En vän med en bil"

Inga kommentarer: