söndag, maj 13, 2007

Summering

Ännu en vecka, sju dagar närmare nästa julafton. Har nog aldrig längtat efter höst- och vintersäsongen så mycket som i år. Känner att det börjar bli dags att ta några dagars ledighet. Semestern i Riga i all ära men jag vet inte om jag var piggare när jag kom hem egentligen. Loggade precis in i mitt system till jobbet för att kolla om jag verkligen hade gjort en sak. Hade tydligen gjort det men har inte ett minne av det...

En vecka på kanarieörna med fyra pocketböcker, en låda heineken om dagen och en plats i skuggan tror jag är precis vad jag behöver. Kan inte någon vänlig själ följa med mig?

Hon i grön klänning vann förresten helt klart bästa ben igår.

Dagens låt " Mark Ronson - The only one I know"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag erbjuder: En vecka i Beijing, fyra pocketböcker, åtta 7:kr öl om dagen och trevligt sällskap...