lördag, juli 28, 2007

Festival

Det var med viss glädje jag läste i dagens UT att Kjell A har svarat på Roger W insändare om bidrag till olika föreningar. Det var många ord utan att svara på frågan, vad tycker egentligen S om bidrag? Jag förstår inte riktigt skillnaden mellan kallbadhuset och Folkets hus. Mkt märkligt...

Vi som har förmånen att bo i lilla Ulricehamn har drabbats av festivalfeber. Gatorna kryllar av människor från jordens alla hörn och det är sten-sax-påsemästerskap & annat skoj på G. Jag skall bevista den stora avslutningen på festivalen och det är inga mindre än Hammerfall som ska spela. Undra om det var med i ovan nämnda tävling?

Var på Hotellet i Ulricehamn igår. Det måste ha varit konferens för kommunens överviktiga för så mycket feta människor har jag aldrig sett på en o samma gång. Jag kände mig utanför så det fick bli att gå hem tidigt och ta med en kebabtallrik på vägen.

Dagens låt "The Twins - Ballet dancer"

Inga kommentarer: