tisdag, juli 10, 2007

P3

Satt som vanligt och lyssnade på radio på väg till jobbet imorse. Skrattade högt när de började prata om detta. Kunde inte riktigt tro på det, måste säga att det hela känns som ett stort skämt. Dressed as a tree.

Hör för övrigt inte klippt mig än och väntar fortfarande på att mitt badrum skall bli ommålat! Vad i helvete kan man göra för att få det gjort? Hota Timmele färgeri eller vad? Sune hette han tydligen, ngn som vet vem det är? När det gäller mitt hår börjar det få lite småblondbruntröda toner, hur länge står man ut?

Vad säger ni om migrationsverkets beslut att skicka hem irakier? Vet helt ärligt inte om man skall skratta eller gråta. Jag tror dock att deras uppdrag är helt helvete fel. Det är väl knappast irakierna som vi inte skall hjälpa? Kan vi inte hjälpa dem i sitt hemland och inte i deras närområde ska vi väl hjälpa dem här, att vi sedan inte ska ge dem permanenta uppehållstillstånd är ju en annan femma. Hjälp dem tills de är lugnt där och låt dem åka hem då. Eller är det lugnt där nu? Jag hade precis för mig att det ff dör soldater där varje dag. Är det lugnt?

Dagens låt " Dark Tranquility - Nothing to no one"

Inga kommentarer: