tisdag, juli 31, 2007

The story...

Fortsättning följer om mitt hår. Jag har nu beställt tid hos en frisör, kan inte minnas när jag var hos en senast. Har mig veterligen bara blivit klippt av fem frisörer genom åren. Galningen Tomas, Rolf, Sanna, Catrin och en som jobbade hos Rolf för länge sedan och som sedemera öppnade eget i Köttkulla tror jag. Salong Post-in tror jag den hette... Nåväl i ett led att skaffa britisk skolpojkfriss måste jag ta lite vid öronen och i nacken. Jag trodde aldrig att jag skulle hålla mig så länge. Träffade en släkting härom dagen och han kände inte igen mig, ngt har med andra ord hänt.

Var på Hammerfall i lördags och sedan på Hotellet. Min kebabtallrik på fredagkvällen gjorde sus för jag kände mig inte alls utanför i lördags... Hade faktiskt rätt kul, tro det eller ej.



Har börjat arbeta igen den här veckan, är helt slut redan. Inte bra med tanke på hur lång tid det är kvar till semestern. det får nog bli en vecka till ngt varmt ställe i höst.

Dagens låt "Mange Schmidt - Giftig"

Inga kommentarer: