fredag, juli 06, 2007

Funderingar

Ta det här med hår. Hur kommer det sig att de som kan ha det inte vill ha det och vise versa? För att inte tala om kroppshår, när man inte kan ha det vill man ha det och när man väl har det så vill man ta bort det. Mycket märkligt. Vad är det för fel på hår på axlarna, ryggen, ben, lår och tår?

Sitter och smålyssnar på Blur men ska snart ta tag i kvällens matlagning. Har varit sugen på pasta ganska länge då det är en bristvara på jobbet. Kan dock säga att det är väldigt sällan jag gör thaimat hemma längre. Kokosmjölk, grön och rödcurry känns inte allt lika spännande när man äter det var och varannan dag.

Mina klubbor har kommit. Varför köpte jag inte Ping tidigare? Varför ska man göra spelet svårare än vad det är? Måste säga att detta var det smartaste jag har gjort på väldigt länge, i alla fall när det gäller mitt golfande.

Dagens låt " Säkert - Sanningsdan"

Inga kommentarer: