fredag, december 21, 2007

80'talet, vart tog du vägen?

Julstämningen börjar att infinna sig. Gick en sväng på stan innan och köpte lite julklappar, har bara två kvar nu så det börjar ordna upp sig. Lite snö nu så är allt som det ska.

Det är Den Harrow dag idag. Ni som inte minns denna italienska stjärna bör kolla in videon. Disco blir inte så mycket bättre än så här. Jag minns en låt som heter Catch the fox som jag då tyckte var oerhört bra. Om jag inte har helt fel köpte jag den singeln när jag var på semester med familjen i Venedig. Man ska väl handla inhemska varor? En annan bra låt som är någorlunda samtida.... Den borde helt klart ha vunnit det året.

Snart jul och förhoppningsvis får alla en lugn och skön sådan. Jag ska knäcka nötter, läsa och dricka glögg. Synd bara att man inte kan skriva med Berit...

Dagens låt " Hasse & Tage - I banken efter tre"

Inga kommentarer: