torsdag, december 27, 2007

Snaps, köttbullar & prinskorvar

Det är många som avger nyårslöften och en del har säkert redan börjat fundera på sina. Jag ska här och nu ge ett Mellandagslöfte istället. Jag ska äta bättre och nyttigare mat från och med idag. Jag tjuvstartade redan igår med att ha gurka på smörgåsen, så det här ska nog bli bra. Lite kul det här med löften annars, hur många är det som håller sina och var kommer det ifrån att avge dem?

Var på rean igår, hade inte tänkt köpa ngt men det blev en skjorta och ett par byxor. Kanske var det meningen trots allt... Idag ska jag inte köpa ngt, ska bara kika. Har tänkt köpa nya bestick, kul va?

I Ulricehamn händer det annars inte ngt. Juldagen spenderades hos en polare med blå fisk och gh3. Efter några shotar var det dags att gå... Misären tog vid och hotellet var knökfullt, som vanligt mao.

Dagens låt " Röyksopp - What else is there"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns pizza med paprika på, och kebabrulle innehåller massa sallad!

Anonym sa...

Hmmm...jag tror det löftet redan har flugit sin kos :)
Det var kul att träffas igen. Hälsa flickan - hon var väldans trevlig :) Eldan har berättat hela dagen om hur hon såg glitter som flög på himmelen, så jag tror V förklarade det väldigt bra för henne.