lördag, december 08, 2007

Var handlar du?

Jag handlar fortfarande på ICA. Efter detta inslaget råder det ingen tvekan... Tror någon att Håkan gör samma sak här? Me like ICA.

Var på möte igår med de andra gruppledarna. Det var ett bra möte där jag kände att våra åsikter kom fram och att man lyssnade på oss. Förstår inte riktigt alla turer som har varit och det kanske är lika bra det. Nu gäller det att se framåt.

Fick ett papper i min brevlåda igår från min hyresvärd. De ville tydligen att man skulle komma och dricka glögg med dem på söndag på stan. För småprat och för att få svar på någon hyresfråga som jag har funderat på. Undra om de verkligen vill att jag ska komma?
- Vad i helvete händer med mittt badrum!!!
Blir faktiskt förbannad bara jag tänker på det. Blev lovad en ommålning för mer än ett år sedan och nu svarar de inte ens på mejl! Men annonser i UT kan man ha i varenda tidning. Låter jag upprörd?

Dagens låt "John Legend - Used to love u"

Inga kommentarer: