fredag, februari 27, 2009

Galenpanna

Har länge funderat på att införskaffa mig ett par nya längdåkningsskidor. Såg i UT att Molanders hade rea så nu eller aldrig tänkte jag. Kom hem för en liten stund sedan med skidor, stavar och pjäxor. Antar dock att det är lika bra att gå ner i källarförrådet med en gång...

Funderar annars en hel del på kommunens ekonomi. När man ska satsa och när man ska spara. Rent krast borde man ju satsa i lågkonjunktur och spara när det går bra. Men av någon anledning gör vi ju tvärtom, konstigt. För vi borde ju få mer för våra pengar när det är brist på jobb och inte tvärtom. Kanske dags att tänka om?


1 kommentar:

Anonym sa...

de måste vara ica hängmattan du menar tror ja.. eller jag vet inte.

i ulricehamn arbetar jag extra på den förskolan som jag tidigare arbetade vid dagligen..