fredag, februari 13, 2009

Vintersport & ölmage

Snart är sportlovsveckan slut för den här gången. En vecka med skidåkning, pulkarace, korvgrillning och varm dryck ur termos. I alla fall för de som har lov. Själv har jag plågat mig med ett slags onyttighetsförbud i snart två veckor, inget godis, ingen pizza, ingen coca-cola och inget fika. Åt sallad tre gånger förra veckan, det måste helt ärligt vara något fel på mig. Om inte jag går ner i vikt nu så är det nog kört...

Börjar mer och mer längta efter årets första golfrunda. Jag tror och hoppas att jag ska spela mer i år än vad jag har gjort de senaste tre åren tillsammans, men risken finns ju att det blir ännu färre i år. Prioritering säger en del, jag säger tidsbrist. Politiken tar faktiskt mer tid än vad man kan tro, och därför måste man ju ställa sig frågan om det är värt det. Påverkar man något eller är det ingen idé?

Har förresten fyra auktioner på gång på tradera! Köpdjävulen är i mig!

Dagens låt " Simple Minds - Glittering Prize"

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja men visst. googlade faktiskt fram dig..

saknar den funktionen som fanns på blogg.se tidigare, den man kunde söka på städer och få fram bloggar. tycker inte att bloggportalen fungerar som de ska.

Anonym sa...

ja, men jag använder ju inte blogspot så då spelar de ju inte riktigt någon roll.

och enligt bloggportalen så finsn de ju inte så många registrerade bloggar i ulricehamn. om man kollar på borås så ser man ju emst besökta osv där.