torsdag, maj 07, 2009

Lokala blaskor

Som Ulricehamnare är man ju näst intill tvungen att prenumenera på UT, den lokala tidningen som skriver om allt och inget. Då jag ibland känner att den är lite tunn har jag valt att även ha BT. Tyvärr måste jag nog säga att ingen av dessa ger mig riktigt det jag vill ha. Att jag dessutom inte ens har tid att läsa ens de två gör ju inte saken bättre. Det jag saknar mest i UT är dock en vass krönikör. Snälla, kan ni inte anställa någon med en lite vassare penna? ( Detta förutsätter ju att någon på UT läser vad jag skriver vilket är föga troligt)

Ska strax iväg på kvällens möte. Idag är det vare sig arbete eller politik. Det är Odd som drar, ska bli gott med lite mat och trevligt sällskap.

Dagens låt "Mobile Homes - Hurt"

1 kommentar:

Anonym sa...

Som om du måste gå bort för att få trevligt sällskap... hmpf