lördag, maj 02, 2009

Västergötland

Har stått i shopen hela dagen. Ett bra sätt att träffa gäster och medlemmar, synd att inte fler väljer att komma ut och bara vara på klubben. Det är faktiskt väldigt trevligt att bara gå runt och småträna lite. Att det sedan ger resultat är ju bara bonus... Banan ser för övrigt väldigt bra ut, kul!

Jag anser att golfbanorna i Västergötland håller bra klass med tanke på våra förutsättningar. ett lysnade exempel är Åsundsholm som mankan läsa om i dagens UT. Körde förbi igår och måste säga att det säg väldigt bra ut. Om nu resten av banan blir lika bra och om de får bukt med sina våta fairways så kommer banan att bli riktigt bra. Spelade Herrljunga förra lördagen och även den håller bra klass. Roade mig med att gå sju hål på Ungk idag och det räckte. Greenerna är kanske inte riktigt så bra som de kan vara, hoppas att de växer till sig snabbt. Jag gick hur som helst på par. Men är mest imponerad av min spelkamrat Pär. Han spelar med ett självförtroende utan dess like, kul.

Har funderat lite på dagens låt. Hörde en väldigt skön låt på radion men de sa inte vad den hette. Sååå irriterande. Borde gå in på p3´s hemsida och kolla upp det men jag ids inte. Så dagens låt för bli en gammal discogoding. Scotch - Delirio Mind

Inga kommentarer: