onsdag, maj 13, 2009

Spotify

För några månader sedan installerade jag spotify på min dator, men programmet har liksom inte riktigt bitit sig in i mitt medvetande. Har dock börjat smålyssna de sista dagarna och visst är det kul, synd bara att inte mer gammal musik finns. Men det kanske kommer...

Sommaren börjar närma sig Ulricehamn, båtbryggorna är i och idag kom årets golfbilaga med BT. Alltid kul med lite läsning om vad som sker i bygden. På söndag har vi golfens dag på jobbet med en efterföljande scrambletävling. Känns som att att det kan bli en bra dag på golfbanan. Spelade förresten 18 hål igår tillsammans med en ut sponsorkommittén, han måste ha undrat vad jag höll på med. De första hålen var spelet under all kritik, som tur var rättade det upp sig lite sedan. Måste nog träna lite mer....

Ett annat sommartecken är att jag brände mig i ansiktet igår, precis som vanligt så fort solen kikar fram. Att man inte lär sig, misär...

Dagens låt "At the Gates - Slaughter of the soul"

2 kommentarer:

Helge sa...

Enligt P3 definierar At the Gates en genre som de benämner ”den melodiska dödsmetallen”. Ärligt talat Lars. Är det inte dags att The Sound of the Atom Splitting utnämns till dagens låt?

Holmin sa...

Du har en poäng där, den låten är inte alls så dålig som många anser. Ska fundera lite...