söndag, oktober 11, 2009

Bob Hund

Jag tror att jag har sett Bob Hund sex eller sju gånger och i fredags var det dags igen. Det var oerhört kul att se dem och sätta punkt en gång för alla. Det känns nämligen som att detta var sista gången. Det är inte så att de är gamla och trötta, snarare tvärtom. Däremot känns det som att jag har sett det förut. Det spelar ingen roll hur mycket Thomas Öberg slänger mikrofonen, klättrar på högtalare eller dansar runt på scenen. Han har redan gjort allt. Det är inte dåligt för det men det räcker nu, i alla fall för mig. Betyg 4+


Var på opera i Ulricehamn igår, mycket publik, tekniken fungerade och folk verkade ha trevligt, precis så som det ska vara. Jag blev lite småsugen att gå på Opera på riktigt...
Såg på Playa del Sol precis. Det måste vara ett av de sämsta avsnitten någonsin. Det handlade om en kvarglömd buktalardocka, tyvärr var det fruktansvärt dåligt. Funderade på att stänga av men bestämde mig för att se det till det bittra slutet. Tror inte jag skrattade en enda gång, misär.
Dagens låt " Bob Hund - Upp, upp, upp, ner"

Inga kommentarer: