måndag, december 07, 2009

En bonde i vår by del 2

De sista dagarna har det mesta handlat om Tiger Woods och om Anna Anka. En som varit otrogen och en som ska skiljas, det händer inte mycket i världen, inte som pressen väljer att skriva om iaf.

Man kan tro att man är tillbaka på den gamla goda tiden då bönderna åkte in till stan och skulle sälja sina varor. Tyvärr säljer man inget idag utan man bjuder på glögg istället...

Det är med stor glädje jag har hittat ännu en moderat från Ulricehamn som har vakt att börja blogga. Du hittar hans sida här. Han är lite mer politisk än vad jag är men läsningen är ändå intressant. Jag har ju valt att bara ange mina privata åsikter och de är ju inte alltid samma som mitt parti har. Skickade förresten in en insändare till UT häromdagen, får väl se om de väljer att publicera den.

Har funderat en hel del på om jag ska göra ngt av incidenten med SPI eller om jag ska lägga det åt sidan. Är oerhört sugen på att såga hela deras parti och deras åsikter men det känns som att skjuta bollen i öppet mål. Jag hoppas verkligen att invånarna i Ulricehamn har tröttnat på dem och väljer att inte rösta in dem igen. Kika gärna på deras hemsida vad det är för saker de driver, misär.

Dagens låt " Den Harrow - Mad Desire" Köpte singlen via Tradera igår. Snart dags för minidisco så att jag kan använda mina skivspelare.

Inga kommentarer: