lördag, mars 11, 2006

Balkongavfrostning...

Har precis roat mig med att försöka frosta av min balkong. Eftersom jag inte röker så används den sparsamt på vintern. Försökte få upp dörren imorse men det var i stort sätt omöjligt. har tidigare iår använt mig av en hammare men idag tänkte jag vara lite tystare och lite mindre miljövänlig. Tog således varmt vatten från kranen och hällde det utanför dörren. Efter ett par kannor så gick det utmärkt att öppna dörren. Precis när jag var klar så ringde grannen och undrade om jag var hemma, de var oroliga att jag hade fått ngn vattenläcka... Efter min förklaring messade han om en mer långsiktig lösning, hårtork.

Pratade med en kompis från Gbg, han hade tydligen fått lite halvragg igår. Sa att han hade option på en till ikväll och att det mousserande låg på kylning. Han vet hur en slipsten ska dras men är det så enkelt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Efter en flaska mousserande är allt klappat och klart! Så enkelt är det....

Anonym sa...

Så enkelt gick det inte. Bitchen vägra dricka alkohol pga bakissjuka. Drog redan nu, Ser fram emot Pluto nästa helg....

Anonym sa...

S