måndag, mars 06, 2006

Ännu en tanke...

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om mina måndagar. Å ena sidan är det väldigt skönt att vara ledig fast å andra sidan mår jag dåligt av att inte göra något. Kan det inte bara bli vår och öppna greener?

Min hjärna går annars på högfart. Kan inte riktigt släppa lördagnattens möte och samtal med ms X. Hon är fantastiskt trevlig, snygg och intressant. Vad göra?

Har funderat på om det finns ngn koppling mellan synthare och människor som röstar på moderaterna? Det känns som om att det finns en koppling mellan hur människor röstar och på vilken musik de lyssnar på. Naturligtvis finns det en hel del undantag men... Kommer väl ihåg gamla Nitzer Ebb konserter och människorna som var där. Inte var de vänster i alla fall.


Chattade med Karolina via msn idag... Saknar verkligen att prata med henne. Det hade verkligen varit kul att åka till Kina och hälsa på men det vette tusan om det går att lösa. Är rädd för att det finns för många hål i vägen som jag måste lägga pengar i först.

Inga kommentarer: