torsdag, mars 02, 2006

Ica en helt vanlig torsdag.

Nyss hemkommen från Ica. Jag brukar i vanliga fall handla lite senare på dagen och nu kom jag plötsligt ihåg varför. Pensionärer och åter pensionärer, de var precis överalllt. Tror att jag återgår till min gamla inköpstid... Enda problemet är att allt bröd brukar vara slut när jag handlar, ett ilandsproblem?

Måste sätta igång med bakandet idag. Jag har fredagsfikat på jobbet och det bär mig emot att köpa ngt, jag ska baka själv. Det gäller ju att hålla skenet uppe av att man är någorlunda i köket. man vet ju aldrig om ngn av kollegorna har en vacker kvinna i sin bekantskapskrets...

Ska äta kyckling idag. Kommer nog att äta kyckling imorgon oxå. Eventuellt äter jag även kyckling på lördag. H5N1... Läste på expressen.se att man funderar på att stänga hela Västervik., tar man inte i lite väl då?

Inga kommentarer: