tisdag, mars 07, 2006

Indochine

Ännu en dag har passerat i Ulricehamn. Tror inte att det kommer att bli en dag om jag kommer att komma ihåg om fem år. Vaknade tidigt och låg och vände mig tills jag beslutade mig för att ta tag i mitt tidningsläsande. Hoppades att det skulle stå ngt roligt i UT men ack vad jag bedrog mig. det tog nog fem minuter att läsa hela tidningen och då läser jag inte direkt fort...

Spenderade kvällen på ett valupptaktsmöte. Måste säga att det känns som om att vi är en bra bit på väg. Det märks att vi delar samma värdegrund, skönt! Ska bli mkt intressant att se vart vi landar. Jag tror helt ärligt på ett bra resultat i valet!

Har inte haft tid att irritera mig på ngt speciellt idag. Men helt ärligt, var tusan händer med dagens musik? Jag saknar verkligen 80'talet.

Inga kommentarer: